Každý rok pořádá chomutovská ZUŠ koncert, na kterém prezentují její učitelé své umění veřejnosti. Letos v rámci tohoto koncertu vystoupil komorní orchestr Marie Fartákové, který si pozval ke spoluúčinkování také Hlahol. Koncert se velice povedl, program byl velice pestrý, jak se říká od Bacha až po Vlacha:
Ottorino Respighi: Antická suita - I. a II. věta
Skladbu italského neoklasického skladatele přelomu 19. a 20. století zahrál komorní orchestr vedený Marií Fartákovou.
Jan Zach: O magnum martyrium
Komorní orchestr vedený Marií Fartákovou společně s Hlaholem prodvedli moteto českého barokního skladatele.
Georg Friedrich Händel: Suite in D major
Barokní suitu pro trubku a klavír zahráli Bořivoj Čech a Hana Niklová.
Serge Baudo: Dance des ombres et du Feu
Po barokním bloku následovala moderní hudba předního současného francouzského dirigenta pro netradiční nástrojové obsazení. Xylofonista Vladimír Fridrich za klavírního doprovodu Táni Černé obecenstvo svým skvělým výkonem opravdu strhl.
Giuseppe Farrauto: Tango sentimento, Wooing, Tequila
Velice příjemné a sympatické vystoupení kytarového dua Antonín Vávra (obětavě vystoupil i s nohou v sádře) a Petr Suchopárek.
D. Goenc: Scherzo
Franz Schubert: Včela
Dvě brilantní skladby v provedení studenta konzervatoře violoncellisty Martina Nikla za klavírního doprovodu jeho matky Hany.
Fryderik Chopin: Valčík h moll
Táňa Černá vystoupila podruhé, tentokrát sólově, ve skladbě známého romantického klavíristy a skladatele.
Felix Mendelsohn-Bartholdy: I. věta houslového kocertu e-moll
Opravdu strhující výkon houslistky Lenky Metličkové a klavíristky Hany Niklové.
Marcus Müller: Benny
V kontrastu k předchozím romantickým skladbám jazzové vystoupení skupiny muzikantů ve složení saxofon (Jiří Eisenhammer), bicí (Vlastimil Fridrich), kytara (Miroslav Jiřiště), klávesy (Martin Moulis) a basová kytara (František Zifčák)
U zelené krčmy, Melange Bretonique
Závěr koncertu obstarala čtyřčlenná skupina ARCUS, vedená Petrem Suchopárkem, která hraje středověkou hudbu na dobové nástroje. Ke spolupráci ve druhé skladbě si pozvala "dobrovolníka" (protože se nikdo nepřihlásil, byl vyvolán) ke hře na trumšajt (podle slovníku Diderot tromba marina – hudební nástroj strunný smyčcový o jedné struně, který byl užíván ve 14. – 18. stol. původně k různým signálům na moři pro svůj výrazný tón). Na konci vystoupení skupiny ARCUS vylosoval ředitel ZUŠ tři diváky, kteří získali CD této skupiny.